نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سوال روز ! اگر برای دیبالا پیشنهاد جذابی برسد، یوونتوس مذاکره می کند ؟

سوال روز ! اگر برای دیبالا پیشنهاد جذابی برسد، یوونتوس مذاکره می کند ؟

پائولو دیبالا برای یوونتوس و یوونتوسی ها اهمیت زیادی دارد و سران بانوی پیر به دنبال تمدید قرارداد این ستاره آرژانتینی هستند اما این تمام ماجرا نیست، به نظر میرسد همچنان پرونده فروش این بازیکن در صورتی که شرایط دلخواه مسولین بیانکونری باشد باز است و جواهر یوونتوسی ها را نمی توان به طور صد در صدی با آینده ای یوونتوسی تصور کرد.

 

گفته میشود سران یووه همچنان که به تمدید قرارداد این بازیکن توجه دارند، نیم نگاهی نیز به رقم پیشنهادی رقبا برای جذب دیبالا دارند، رقمی در حدود صد میلیون یورو می تواند مدیران یووه را برای رفتن بر سر میز مذاکره مجاب نماید.

 

با این حال این مهره محبوب علاقه ای به ترک یووه نشان نداده و پیش بینی میشود همانند تابستان گذشته به ماندن و پوشیدن پیراهن سیاه و سفید یووه وفادار باشد.

 

با این حال او در مصاحبه های اخیر خود ضمن تاکید به ماندن تایید داشته که برای آینده اش هر چند که او راضی به ماندن باشد باید مسولین یووه تصمیم نهایی را بگیرند زیرا همچنان از مدت قرارداد او زمان باقی ست.

 

همچنان دو سال از قرارداد من باقی ست، کم نیست هر چند که زیاد هم نیست باید ببینیم چه میشود و مسولین باشگاه چه می خواهند، اینکه می خواهند من هنوز اینجا باشم یا نه، این تصمیمی ست که باید باشگاه بگیرد، سخت است نظر نهایی را بگویم چون تصمیم ها در فوتبال در ثانیه و لحظه تغییر و گرفته میشود.

 

با این حال باشگاه هایی که نیاز به بازیکنان باکیفیت و طراز اول داشته باشند کم نیستند و دیبالا نیز از این شانس برخوردار است که همواره مورد توجه رقبا و سایر باشگاه ها باشد، اما یووه نیز باشگاهی نیست که به راحتی از بازیکنان سطح بالا و قدرتمند خود بگذرد، هر چند که همواره نشان داده در صورت پیشنهاد بالا حاضر به فروش ستاره خود بوده و در مقابل چند بازیکن با کیفیت دیگر را به لیست خود افزوده که هر از گاهی این خریدها چندان موفق نبودند. با این حال در هفته های پیش رو، دیبالا این فرصت را خواهد داشت تا با عملکرد خوب و رضایت بخش خود تمام نظرها را سمت تمدید قراردادش جلب کند.

 

او پس از آخرین تمرین در خصوص امادگی خود می گوید:

 

بله درست است من مبتلا به ویروس شدم اما حالا بهترهستم، در صددرصد امادگی ام نیستم اما به اندازه کافی حالم خوب و اماده هستم. ما اینجا به تمرینات گروهی برگشیتم و به زودی به امادگی دلخواه می رسیم. بازی های زیادی انتظار ما را می کشند و ما باید با دقت و تمرکز به راه مان ادامه دهیم. بازی های پیاپی ککهه می تواند علاوه بر ما برای عاشقان این ورزش هم مفید باشد زیرا فرصت این را دارند که بازی های متفاوتی را در زمان کوتاهی تماشا کنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: